Straipsniai

Kaip išsirinkti karjeros konsultantą?

by | Vas 17, 2021

 Žingsniuojant savo karjeros keliu pasitaiko įvairių etapų: gerų, pakilių, stabilių ir, žinoma, nuosmukių pasitaiko. Šių etapų metu kyla skirtingi klausimai ir dažnai juos sprendžiame su draugais, šeimos nariais ar kolegomis. Priėmus sprendimą etapo klausimus nagrinėti giliau bei orientuojantis į jų sprendimą, visuomenėje dažnėja praktika kreiptis į karjeros konsultantą (-ę). Renkantis šios srities specialistą, mano nuomone, vertėtų atkreipti dėmesį į:

‪📌 Click’ą. Manau, kad jis labai svarbus daugelyje situacijų, tad ne išimtis ir ši. Konsultantas turi būti jums priimtinas savo darbo stiliumi, bendravimo maniera, metodika, kurią naudoja konsultacijų metu ir kt. Prieš renkantis konsultantą, pagalvokite kokie mokytojai, dėstytojai, vadovai, kolegos ar draugai buvo tie žmonės, kurie jus įkvėpdavo, motyvuodavo ir palaikydavo pokyčių etape? Kokių bendrų savybių, elgesio ar mąstymo bruožų jie turėjo?

📌 Atsiliepimus. Vertėtų pasidaryti rinkos analizę, sau patikusių konsultantų “short-list’ą” ir įsivertinti klientų atsiliepimus apie juos. Vieni, galbūt, bus tokie, kurie labai motyvuoja ir palaiko, kiti – daugiau direktyvus ar stipriau stumiantys jus pirmyn. Pagalvokite kokio konsultanto jums labiau reikėtų šiuo metu

‪📌 Tikslą. Prieš konsultaciją derėtų įsivardinti kokį klausimą(-us) norėsite spręsti. Prie šio momento dar tikrai sugrįšite kiekvienos sesijos pradžioje, tačiau šioks toks pasiruošimas leis sėkmingiau startuoti

‪📌 Kiek nuoširdus jūs esate. Jei, pavyzdžiui, nemokate gerai anglų kalbos ir dėl to “nepraėjote” kelių atrankų, pasidalinkite tuo. Kuo daugiau informacijos konsultantas turės, tuo labiau jums galės padėti. Taip pat svarbu nepamiršti taisyklės, kad norint nuoširdžiu būti kitam, pirma tokiu būti reikia sau 🙂

‪📌 Norą daryti pokytį. Dalis žmonių mano, kad karjeros konsultantas suras klientui naują darbą, sugalvos verslo idėją ar sudėlios žingsnius, kaip pasiekti kokybiškesnį gyvenimo-darbo balansą. Siekiant suvaldyti lūkesčius, svarbu suprasti, kad konsultantas padės klientui rasti sprendimus, sukurti veiksmų planą, įveikti vidinius barjerus ar išsvajoti visai naujus scenarijus, bet už klientą darbų nenudirbs 🙂 taip pat svarbu nepamiršti aptarti lūkesčius su konsultantu prieš pradedant darbą kartu.

📌 Humoro jausmą. Šis patarimas visiškai subjektyvus 🙂 manau, kad sprendžiant didžius ir sunkius klausimus yra labai naudinga sugebėti juoktis. Mane pačią gebėjimas pasijuokti net sunkiausiose akimirkose labai išlaisvina, tad gerai progai pasitaikius, manau, konsultantas turėtų pajusti progą juokui ir taip praskraidinti nuotaiką darbinėje aplinkoje

‪Tad linkiu ilgai nebūti etape, kuriame nesijaučiate gerai, o drįsti ieškoti sprendimų su jums tinkančia pagalba!

Nuoširdžiai,

Simona

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *